Wednesday, May 18, 2011

Hormati Hak Wanita.



Kejadian ini berlaku apabila aku balek bercuti....12th May...Hahaha....sungguh memalukan and sgt menakutkan apabila aku duduk dlm koc wanita (ktm). Aku bukan sengaja nak duduk kat koc wanita tp sbb da trpaksa sbb ramai sgt kat ktm mase tuh. Siap tolak2 lg..n aku baru je turun dari eskelator mase tuh. So terus lari la..Terpaksa beb...




Mungkin kita lelaki tak pernah mempedulikan hak wanita sangat tp bg aku bila dah kena mmg sakit. The way they stared at me, it just like they wanted to kill me. That's frightening and horrifying. Sungguhpun kata2 bisa tak dikeluarkan oleh mereka, tp pandangan dari mereka mmg tak dpt dinafikan. CUKUP MENAKUTKAN. Jadi rakan2, jgn pandai2 dok kat koc wanita.


Nakal abg ni...hahah...

2 comments:

  1. haha. penah gak weh! seriuos muke diorg cam nak blasah ak.HAHA. nway gud job weh coz ko ade experience.hehe =)

    ReplyDelete
  2. haha...btol2...nk terkencing akuh..haha..thanks! u too..kite same2 jage hak wanita..ceh...(ayat gentle)

    ReplyDelete